2013年9月2日 星期一

真‧三一萬能俠 @ SR 合金 (08/09/2013 更新)


(留意,進入網誌後,只要在其中一幅圖片一 click ,就能把所有圖片放大溜覽)

作為玩迷,一直期待 Bandai 超合金魂推出真三一 ,
日前終於推出,卻是在小一個碼的 SR 系列,
多少有點失望。(其實好多個人氣機械人,當只推出 SR,大家反應都係咁)
不過總好過冇,我也第一時間入手。今天和大家看看。


 
忘記那一期電擊說過,每人的審美觀不同,
同是 MG RX-78 高達,有人覺得「Ver.Ka」好、有人喜歡「一年戰爭版」,
生產玩具,就是預測廣大玩具迷審美標準的「最大公因數」。
.....不管我們是否同意,我想,這也是 Bandai 推出其他玩具的一般原則。


看這只真三一,網上評論毀譽參半,
有說面相太「萌」,不夠惡;有說頭大、有說腰短,
有說關節設計不好。

在我看來,外形算不錯,
的確已乎合 Bandai 那個所謂「最大公因數」原則。
正正經經的,就似 SR 合金的 Gun Buster ,四平八穩,沒甚麼驚喜。

最明顯改動的是那對忽然「飛起來」的大腿,
我想,算是造形師個人對超級機械人的詮釋吧~~





期實在 SR 合金裡也想有造形師加入自己的意見,回響最大的是天元突破,我想這算是  Bandai 在系列裡最偏鋒之作,看推出時候的反應,的確很險。而較成功的,當然是那些戰隊系機械人~~~)



作為超熱血機械人,我會期待真三一的造型可以再大膽一點:
例如頭可以小一點、背肌可以再大一點...

現在嘛,合格有餘,驚喜不足,加上那唯一改動的「大腿」實際效果又不好。
無怪有人說幾年前的山口式更有型有款。



雙腿也還罷了,我覺得最大問題係無端端多了一個腰關節,
破壞了真三一萬能俠一個大特色,又唔好睇。
又,只要你玩過山口真三一,你就知道 SR 呢條腰其實冇乜用。
 
 
 


背部一攝,所有螺絲位都有好好遮蓋好,
天呀,超合金魂都冇咁好招呼!
 
 



SR 真三一份量不少,單是頭頂高已和 SOC GX-45 的鐵甲萬能俠平頭,
就是和新世紀的大塊頭真三一合照,竟也可以「頂頸」。





常有人把 SR 真三一 和 山口式比較,
這裡先 post 兩張山口圖給大家看看 ~~









 SR 真三一是否不及山口式?

當然唔能夠咁講,因為玩過山口o既朋友都知道,
所謂轉輪關節,變化的確係多,但同時都好難玩,
一個關節有三個變項(你聽得明就明啦,唔駛深究),
有需要時甚至要拉出少少去偷位。
擺一個 post ,隨時要搞好耐。
你話你享受我就冇得講,
不過轉輪關節絕對講唔上好扭。

SR 合金,繼承合金傳統,關節直就直橫就橫,
點都易玩好多。

真三一的『拉出式』關節數目,連合金魂都自愧不如。
作為一隻合金,活動能力竟然可以超越山口!



後頸關節,向後面睇當然無聊,不過要擺有型下望 pose 就好實用!






手肘因要遷就上臂那個金色環,竟來個三重關節!




肩膀關節可伸可收,要擺撓手 pose 全靠佢!






我不喜歡腰部的外觀,不過腰部的活動範圍的確驚人。



腳踝也有拉出關節,提供絕佳接地能力!




有老友話關節唔靚,
我覺得對外形真正有少少影響o既係髖關節---

髖部並非拉出關節,要形容的話,
似 HG 模型,
活動仍算方便,惟對外觀有點影響。

 
 
 
 
 
 
 


三一光線係以換件方式表現。

 
 


附件除了替換手形、三一光線外,
有一對翼、並一柄鐮刀........點解唔係斧頭啊!
我頂,三一點可以冇斧頭!!!!


 另一問題是握刀手形手形---握唔實把刀,
刀子常常自轉,幾煩。
 
 
 




面部處理,我倒沒太多意見,這裡拍些照片給大家自行比較。
 

SR 合金
  


新世紀合金


 山口式
 
 
 
 


後記:

略有缺點,瑕不掩瑜,
人氣加品質,絕對是 SR 推薦之作。


唔係話唔可以鬧玩具,不過以呢個價錢呢個質素,
咁都唔滿意就幾難招呼你喇!



 



又後記:

我個人最喜歡的三一,
其實是黑三一和 2004年在 OVA 裡的新三一,
期待 Bandai 推出!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 則留言:

  1. 與其說毀譽參半,不如說一些人只憑一些評測就下定論
    實際拿到手之後都是正面評價(除了眼睛過萌),而且這隻真三一
    BANDAI就是造設定圖製作出來的.......

    回覆刪除
  2. 可以用4百幾就買到咁既質素,已經算唔錯,而且可動性唔差,今次bandai算係咁

    回覆刪除